نرم افزار توانبخشی REHACOM

این نرم افزار یک برنامه جامع است که از سیستم های کامپیوتری برای توانبخشی شناختی استفاده می کند. این ابزار کاربردی می تواند به کاربران در بهبود عملکرد در حوزه های Attention (توجه)، Concentration (تمرکز)، Memory (حافظه)، Perception (ادراک) و سایر فعالیت های روزانه فرد کمک کند.
این نرم افزار دارای ۳۰ ماژول به زبان انگلیسی است اما آنچه درباره این نرم افزار ارزشمند است آن است که امکان دسترسی به این ماژول ها به ۲۱ زبان دیگر نیز امکان پذیر می باشد. همچنین این نرم افزار دارای امکان Auto-Adaptive (انطباق اتوماتیک) می باشد. بدان معنی که سطح پیچیدگی و سختی Task ، باتوجه به عملکرد بیمار و پاسخگویی او به سوالات و تمرین ها به طور اتوماتیک افزایش یا کاهش می یابد. همچنین این سیستم نرم افزاری امکان رصد کردن عملکرد فرد در هنگام کار با این نرم افزار را به صورت آنلاین فراهم نموده است.

امنیت و نظارت درمانگر

 

RehaCom می تواند همزمان توسط چند درمانگر و چند مراجع به کار گرفته شود. تنها کافی است برای هریک، یک پروفایل جداگانه تعریف گردد. همچنین از دیگر قابلیت های این پکیج توانبخشی این است که امکان تنظیم برخی متغیرها را برای درمانگر فراهم می کند تا به این طریق بتوان دانش و توانمندی متخصصان بالینی را نیز در راستای نرم افزار قرار داد.

 

استفاده برای متخصصان

RehaCom به صورت گسترده توسط neuropsychologists، کاردرمانی و پزشکان در مراکز توانبخشی، بیمارستان ها و درمانگاه (عمومی و خصوصی) استفاده می شود. در حال حاضر RehaCom در ۹۵ درصد کلینیک های توانبخشی آلمان و در سراسر جهان از جمله اروپا و آسیا استفاده می شود.

استفاده از اینترنت

RehaCom همواره از اینترنت استفاده می کند. درمانگران می توانند ماژولهای درمانی را برای بیماران خود تجویز کنند، بیمار در منزل تمرین کرده و نتایج به سرور کلینیک منتقل میشود بنابراین بیمار از راه دور تحت نظر خواه بود. این امکان در شرایط کرونا بسیار سودمند و ایمن هست. همینطور این ویژگی به خصوص از طرف کار درمانگران که در جامعه کار می کنند و مناطق وسیعی را پوشش می دهند یا مایل به بهبود درمان بیمار خود در منزل هستند، اهمیت فوق العاده دارد.

استفاده برای بیماران
RehaCom دارای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی است، اما بیشترین تاثیر درمان را کسانی که آسیب مغزی  داشتند، بدست آورده اند و مقالات اثر بخشی و systematic review ها   آنرا تایید میکند. همچنین می تواند برای کسانی که با مشکلات MS، ADHD، افسردگی و Visual Field و حافظه درگیر هستند بسیار  اثر بخش هست.

درمانگران عزیز الان میتوانید از این محصول در خانه بیمار نیز استفاده کنید و درمان از راه دور را تجربه کنید.

Privacy Preference Center